AKADEMIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY | Skuteczny marketing, który nie zanudzi odbiorcy - Aktualności - pracodawcy.info.pl

AKADEMIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY | Skuteczny marketing, który nie zanudzi odbiorcy

Dodano: 21.08.2024
Niezależnie od okoliczności, dobry plan działań to podstawa sukcesu, tym bardziej w przypadku działań w internecie.
W ramach czwartego szkolenia AKADEMII MARKETINGU I SPRZEDAŻY, powiemy jak kreować i planować skuteczną komunikację marketingową w mediach społecznościowych.
Podczas spotkania dowiesz się między innymi o tym:
- jak znaleźć cechy charakterystyczne Twojej firmy na tle konkurencji, 
- jak przenieść strategię na praktyczne działania w social mediach,
- jak tworzyć dostrzegalne i ciekawe dla użytkowników posty,
- jak zabezpieczyć swoje biznesowe profile przed niepożądanymi akcjami.
Spotkanie poprowadzi Grzegorz ZajączkowskiDyrektor Wsparcia Sprzedaży Makroregionu Kujawsko-Pomorsko – Wielkopolskiego w grupie Polska Press. W swej pracy odpowiedzialny jest za budowanie oferty i strategii komunikacji w oparciu o marketing 360. Autor bloga marketingnaluzie.pl, praktyk w dziedzinie komunikacji w social mediach, autor kursów związany z reklamą w środowisku Meta Ads.
Spotkanie odbędzie się 13 listopada 2024 roku w hotelu Słoneczny Młyn (ul. Jagiellońska 96, Bydgoszcz). Zapisy trwają do 5 listopada.
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby:
- dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw – 935,00 zł netto + 23% VAT
- dla pozostałych firm – 1100,00 zł netto +23% VAT
Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej, poczęstunek oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury pro forma wystawionej przed udziałem w szkoleniu.
Zapraszamy!

CZYTAJ RÓWNIEŻ