Akademia Marketingu i Sprzedaży - pracodawcy.info.pl
Czy marketing Twojej firmy nie potrafi dotrzeć do potencjalnych klientów i nie wspiera jej dalszego rozwoju?

Dołącz do naszej AKADEMII MARKETINGU I SPRZEDAŻY, gdzie teoria, łączy się z wieloletnią praktyką naszych ekspertów.

Szkolenia AKADEMII MARKETINGU I SPRZEDAŻY pozwolą Tobie zgłębić wiedzę dotyczącą m.in. użytkowania ogólnodostępnych narzędzi marketingowych oraz skutecznych metod sprzedaży. W ramach sześciu, cyklicznych spotkań dowiesz się, jak wzmocnić swoje dotychczasowe działania marketingowe, aby o Twojej firmie było jak najgłośniej. 

Zdobądź niezbędne narzędzia i wskazówki, które pomogą Ci odkryć potencjał Twojej firmy na nowo!

Poznaj tematy wszystkich szkoleń!

3 grudnia 2024 | Doskonalenie umiejętności handlowych

Trener: MARIUSZ LIPKOWSKI

Opowiadanie o produkcie, który tworzysz w swojej firmie, to umiejętność, którą można posiąść poprzez systematyczną pracę. Dlatego wraz z szóstym, ostatnim szkoleniem pomożemy Ci udoskonalić Twoje kompetencje sprzedażowe.

6 grudnia 2024 | Praktyczna siła AI w marketingu

Trener: TOMASZ GRASZEWICZ

Sztuczna inteligencja może pomóc w tworzeniu wielu elementów strategii Twojej firmy. Podczas szkolenia przekażemy Tobie najnowszą wiedzę dotycząca praktycznych zastosowań AI w marketingu.

16 października 2024 | Budowanie marki na platformie LinkedIn

Trenerka: JOANNA CIEŚLAK-OSPALSKA

Być może portale społecznościowe nie są dla każdego, jednak warto skorzystać z biznesowych możliwości jednego z nich. Wraz z drugim szkoleniem cyklu pokażemy Tobie jak skutecznie działać na platformie LinkedIn.

30 października 2024 | Narzędzia marketingowe

Trener: PAWEŁ WŁODARCZYK

Obsługa mediów społecznościowych wiąże się z pracą przy użyciu różnorodnych narzędzi. Dlatego w ramach trzeciego szkolenia będziesz wiedział czym się wspomóc w codziennej pracy marketingowca i nie tylko.

13 listopada 2024 | Skuteczny marketing, który nie zanudzi odbiorcy

Trener: GRZEGORZ ZAJĄCZKOWSKI

Niezależnie od okoliczności, dobry plan działań to podstawa sukcesu, tym bardziej w przypadku działań w internecie. W ramach czwartego szkolenia, powiemy jak kreować i planować skuteczną komunikację marketingową w mediach społecznościowych.

20 listopada 2024 | Potencjał Google w marketingu Twojej firmy

Trener: PAWEŁ RABINEK

Jeśli sądziłeś, że Google to wyłącznie przeglądarka służąca Twojej przyjemności, to jesteś w sporym błędzie. Podczas piątego szkolenia dowiesz się jak wykorzystać narzędzia Google przy okazji prowadzenia działalności Twojej firmy w internecie.