AKADEMIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY | Narzędzia marketingowe - Aktualności - pracodawcy.info.pl

AKADEMIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY | Narzędzia marketingowe

Dodano: 21.08.2024
Obsługa mediów społecznościowych wiąże się z pracą przy użyciu różnorodnych narzędzi, które wymagają szerokiego zakresu umiejętności.
Dlatego w ramach trzeciego szkolenia AKADEMII MARKETINGU I SPRZEDAŻY będziesz wiedział czym się wspomóc w codziennej pracy marketingowca i nie tylko.
Podczas szkolenia dowiesz się m.in. o:
- roli narzędzi online w realizacji strategii marketingowych,
- skutecznym planowaniu kampanii z wykorzystaniem baz danych w e-mail i SMS marketingu,
- tworzeniu zasad komunikacji wewnątrz firmy,
- projektowaniu kampanii reklamowych za pomocą ogólnodostępnych narzędzi
- wyciąganiu wniosków na podstawie otrzymanych wyników.
Prowadzący szkolenie Paweł Włodarczyk, który w ciągu 13 lat pracy w branży reklamowej przeprowadził aż 80 audytów i konsultacji dla firm. To doświadczenie pozwoliło mu założyć markę KREATYWNIEJ, gdzie pełni rolę stratega i wizjonera. Mając za sobą 1500 imprez i szkoleń, z pewnością potrafi przekazać praktyczną wiedzę na temat marketingu.
Spotkanie odbędzie się 30 października 2024 roku w hotelu Słoneczny Młyn (ul. Jagiellońska 96, Bydgoszcz). Zapisy trwają do 23 października.
Z UWAGI NA WARSZTATOWY CHARAKTER SZKOLENIA PROSIMY UCZESTNIKÓW O ZABRANIE ZE SOBĄ LAPTOPÓW
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby:
- dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw – 9 35,00 zł netto + 23% VAT
- dla pozostałych firm – 1100,00 zł netto +23% VAT
Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej, poczęstunek oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury pro forma wystawionej przed udziałem w szkoleniu.
Zapraszamy!

CZYTAJ RÓWNIEŻ