Zapraszamy do udziału w szkoleniu „Wizerunek marki - warsztaty”, które odbędzie się w Bydgoszczy w terminie 14.04.2023r.
W czasie spotkania opracujemy zarys strategii komunikacji marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych, dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze.
Na bazie opracowanej strategii marki zaplanujemy działania komunikacyjne w wybranych mediach. Strategia oparta na warsztatach strategii marki. Pracujemy na hipotetycznej marce. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników.
Po zakończeniu warsztatów wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.
W programie:
- Założenia strategii marki (DNA marki, osobowość core targetu, osobowość marki, insighty, pozycjonowanie marki
- Tone of voice-język jakim mówimy do odbiorcy musi być przez niego rozumiany. Czy zawsze?
- Strategia cenowa - ocenie decyduje strategia marki i wypracowany jej wizerunek u konsumentów.
- Zasięg-to decyzja budżetowa. Nie musimy docierać do wszystkich. Reguła niedostępności?
- Wybór technik promocyjnych - promocja to nie tylko rabat. Które techniki pozwolą na podniesienie ceny w czasie promocji?
- Internet i social media-internet to medium. Jak najkorzystniej wykorzystać jego potencjał dla naszej marki?
- Ambient media-konsumenci cechują się już „ślepotą reklamową”. Jak do nich dotrzeć z przekazem, aby go zauważyli?
- Zaangażowanie społeczne marki - to już dzisiaj element obowiązkowy dla marek. Jakie zaangażowanie społeczne wybrać dla marki?
Uczestnicy po warsztatach: Będą umieli określić jakie działania budują zaplanowany wizerunek marki, a jakie go niszczą, będą potrafili weryfikować poprawność działań komunikacyjnych, poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii komunikacji marki.
Trener: Maciej Tesławski - strateg, dydaktyk, autor książek, pierwszy "filozof marketingu". Współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact. Współpracował m.in. z Reader’s Digest oraz US West (Panorama Firm), największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, J. Walter Thompson oraz Grey Worldwide od podstaw stworzył dział strategii. Pracował dla największych marek w Polsce i na świecie, m.in. Canal+, General Motors, Nestle, Tchibo, Orlen czy Winiary. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby:
- dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw - 720,00 zł + VAT,
- dla firm uczestniczących w konferencji Biznes Trendy 2022 - 750,00 zł +23% VAT,
- dla pozostałych firm - 800,00 zł + VAT.
Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. Płatność nastąpi przelewem na podstawie faktury proforma wystawionej przed udziałem w szkoleniu. W cenie szkolenia uczestnicy otrzymują e-booka ( jeden z poniższych do wyboru):
· „Projektowanie strategii marki”,
· „Praktyka brandingu”,
· „Techniki promocji sprzedaży”,
· „Marketing (prawdziwych) relacji”.