Każda firma szuka sposobu, aby wyróżnić się na rynku. Warto jednak robić to na podstawie twardych danych, które są na wyciągnięcie ręki.
W ramach majowego KLUBU PRACODAWCÓW powiemy w jaki sposób przeanalizować metody komunikacji Twojej konkurencji w Internecie i nie tylko.
Spotkanie poprowadzi Paweł Włodarczyk, który w ciągu 13 lat pracy w branży reklamowej przeprowadził aż 100 audytów i konsultacji dla firm. To doświadczenie pozwoliło mu założyć markę KREATYWNIEJ, gdzie pełni rolę stratega. Mając za sobą 1600 imprez i szkoleń, potrafi przekazać praktyczną wiedzę na temat marketingu.
Podczas wystąpienia odpowiemy na m.in. takie pytania jak:
- do kogo konkurencja może kierować swój przekaz i dlaczego,
- jakich narzędzi do tego używa,
- jak sprawdzić, czy moderuje i modeluje swoją komunikację,
- w jaki sposób wyróżnić się, wyciągając wnioski z działań konkurencyjnych firm.
W ramach KLUBU odbędzie się również spotkanie fokusowe w ramach projektu „Dialog Pracodawców Pomorza i Kujaw” współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej.
KLUB PRACODAWCÓW odbędzie się 14 maja 2024, o godzinie 18:00. Po prezentacji przewidziany jest czas na dyskusję oraz networking między uczestnikami wydarzenia.
Na spotykanie zapraszamy do sali konferencyjnej na II piętrze w Młynach Rothera (Mennica 10, Bydgoszcz). Wejście do obiektu od centrum Wyspy Młyńskiej, drzwi z szyldem kawiarni „Nowe Miejsce”.
Udział należy potwierdzić do 10 maja. Do zobaczenia!