J. Gra decyzyjna – W czym mogę pomóc? Profesjonalna obsługa klienta: 09.11.2018

Pracodawcy Pomorza i Kujaw

 

Pracodawcy Pomorza i Kujaw zapraszają na szkolenie:
GRA DECYZYJNA – W CZYM MOGĘ POMÓC? PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.
Grupa docelowa:
osoby posiadające bezpośredni kontakt z klientem.
Trenerzy:
Marlena Adamska (KDR Solutions Sp. z o.o.)
Agnieszka Konicz (KDR Solutions Sp. z o.o.)
Program:
1. Czego oczekują od nas klienci?
2. Przebieg procesu sprzedażowego – koło sprzedaży.
3. Gra symulacyjna.
4. Wnioski i informacja zwrotna na bazie przeprowadzonej gry.
5. Zasady profesjonalnej obsługi klienta – budowanie wizerunku i pierwszego wrażenia.
6. Komunikacja w kontakcie z klientem.
Miejsce szkolenia:
Galeria Sportu Bydgoskiego – Bydgoszcz, ul. Gdańska 163.
Cena za udział w szkoleniu jednej osoby:
a) dla firm członkowskich Pracodawców Pomorza i Kujaw - 440,00 zł + VAT,
b) dla pozostałych firm – 550,00 zł + VAT.
Zgłoszenie uczestnictwa:
W celu zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu prosimy o przesłanie skanu wypełnionego formularza zgłoszeniowego mailem na adres szkolenia@pracodawcy.info.pl do dnia 12.10.2018r.
OFERTA SZKOLENIOWA: GRA DECYZYJNA – W CZYM MOGĘ POMÓC? PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – 09.11.2018
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: GRA DECYZYJNA – W CZYM MOGĘ POMÓC? PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – 09.11.2018
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ PRZEZ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)

Serwis www jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
projekt i realizacja: MPMedia