Czy warto działać w niszy rynkowej? Relacja z Rozmów o biznesie 23.05.2019.

Tegoroczne majowe Rozmowy o Biznesie zorganizowaliśmy na 9 piętrze w budynku Arkada Business Park. Celem naszego spotkania była chęć odpowiedzenia na pytanie: czy warto działać w niszy rynkowej? Inspiracją było doświadczenie naszego gościa specjalnego – Sebastiana Motowidło (Prezesa Zarządu Gemso Sp. z o.o.). W roli moderatora spotkania wystąpiła Małgorzata Pelc (Prezes Zarządu TANDEM Agencji Marketingowej Sp. z o.o.).
Firma Gemso Sp. z o.o. łączy wiedzę specjalistów z zakresu planowania finansowego ze znawstwem z zakresu gemmologii – nauki o diamentach, które stanowią obecnie najtrwalsze i najbezpieczniejsze narzędzie zabezpieczenia majątku. Pracownicy Gemso wiedzą, że prawdziwą wartość należy oprzeć na trwałych fundamentach. Dlatego współpracują tylko ze sprawdzonym dostawcą kamieni szlachetnych, firmą o długiej tradycji, zaopatrującą się bezpośrednio na giełdach diamentowych. Jakość produktów Gemso jest potwierdzona przez najbardziej rygorystyczne instytuty gemmologiczne na świecie. Pracownicy Gemso zamierzają przywrócić kamieniom szlachetnym należne im miejsce w kulturze i społeczeństwie. Odrodzić zapomniane już tradycje przekazywania klejnotów rodowych z pokolenia na pokolenie. A także kontynuować i rozwijać idee polskiej gemmologii praktycznej oraz tradycje rodzimej szkoły rzeczoznawstwa jubilerskiego.

PPIK
Dowiedzieliśmy się, że diamenty Gemso to nie tylko zabezpieczenie inwestycyjne, ale także zaopatrzenie salonów jubilerskich, biżuteria czy dobra luksusowe. Każdy diament w Gemso, który ma wartość inwestycyjną posiada certyfikat. Gemso, jako 69 firma w Polsce dołączyła do rzeczoznawców i posiada znak jakości Stowarzyszenia (jako jedna z 4 firm, która nie jest salonem jubilerskim).
Sebastian Motowidło opowiedział nam co łączy wszystkich pracowników i co jednocześnie doprowadziło do sukcesu firmy, mimo jej działania w niszy rynkowej. Oryginalny pomysł, motywacja oraz pasja – to wszystko sprawiło, że udało im się zbudować coś wyjątkowego. Zespół cały czas się rozwija i szuka oryginalnych pomysłów, które przyciągają klientów.

PPIK
Pytaliśmy, między innymi o to, jaka jest stopa zwrotu inwestycji czy jak sprzedać nabyty diament. Otóż diament przyrasta na wartości ze względu na jego czystość i szlif, a przy sprzedaży Gemso wprowadza kamień na giełdę diamentową i zazwyczaj w 48-72 godziny trafia się nabywca.
Czy podczas spotkania przedsiębiorcy otrzymali odpowiedź na pytanie czy warto działać w niszy rynkowej? Przyglądając się wspólnej pasji i ambicji zespołu – zdecydowanie tak! Pozostałą część wieczoru spędziliśmy na wspólnych rozmowach przy pięknym widoku z 9 piętra Arkada Business Park.

PPIK
Dziękujemy wszystkim uczestnikom czwartkowych Rozmów o Biznesie. Specjalne podziękowania składamy Sebastianowi Motowidło oraz Małgorzacie Pelc.

GALERIA ZDJĘĆ – Czy warto działać w niszy rynkowej? 23.05.2019

Serwis www jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
projekt i realizacja: MPMedia